آمار بازدید
بازدید امروز => 1
باردید دیروز => 0
بازدید هفته => 10
بازدید ماه => 1975
بازدید سال => 3087
بازدید کل => 39573
کل مطالب => 238
کل نظرات => 232
بیشترین بازدید => 9979
تاریخ بیشترین بازدید : 1395/3/18
امکانات وب
تبلیغات
1- درحال کامل کردن نسخته انگلیسی وبلاگ
2- در حال آماده کردن امکان تبلیغ در وبلاگ
3- در حال آماده کردن صفحه ی اصلی
4- فعلآ همه صفحات اجتماعی وبلاگ بسته است (( در این زمینه منتظر اطلاع رسانی بیشتر باشید . ))
5- در حال کامل کردن یک نوشته ویژه برای تیر ماه

به نام خدا

ز نیرو بود مرد را راستی ***** ز سستی کژی آید و کاستی

تینا که چند روز پیش به خاطر مسابقات کاراته به گرجستان رفته بود ، توانست در کاتای انفرادی و تیمی 2 مدال طلا بگیرد .

از همین جا قهرمانی خواهرم و یکی از مدیران این وبلاگ را به خودم ، خودش ، خانواده ، استاد ها ، دوستان ، آشنایان و ... تبریک میگویم .

امیدوارم پیروز و سربلند باشی تینا .

برای دیدن چند عکس دیگر به ادامه مطلب بروید .

نویسنده => سینا


ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 خرداد 1396برچسب:گرجستان,کاراته,مسابقه,ایران,تینا,قهرمان,طلا,مدال,کاتا,, ] [ 19:23 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

در رده‌بندی برترین باشگاه فوتبال آسیا ، قهرمان جدید لیگ برتر ایران ، بالاترین رده را در میان تیم‌های ایرانی دارد . 

در رده‌بندی برترین باشگاه‌های فوتبال جهان در پایگاه اینترنتی « فوتبال دیتا بیس » تیم فوتبال پرسپولیس تهران ، قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر ایران با ۱۵۳۳ امتیاز در رده دهم برترین باشگاه‌های آسیا قرار دارد و در این رده‌بندی بالاترین تیم ایرانی در میان باشگاه‌های قاره کهن محسوب می‌شود .

سرخپوشان تهران با یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته ، همچنان در میان تیم‌های ایرانی رتبه نخست را دارند و در رده‌بندی جهانی هم در رده 204 ایستاده‌اند .

پس از شاگردان برانکو ایوانکوویچ ، همشهری آبی‌پوش آنها استقلال ، با ۱۵۲۸ امتیاز ، دومین تیم ایرانی است که در رده‌بندی باشگاه‌های آسیایی در جایگاه پانزدهم قرار دارد و در رده‌بندی جهانی نیز رتبه 220 را در اختیار دارد . جایگاه استقلالی‌ها نسبت به ماه گذشته ، با دو پله صعود در رده‌بندی جهانی همراه بوده است .

رده‌بندی پنج تیم برتر ایران در رده بندی سایت دیتابیس را در زیر مشاهده می‌کنید :

۱- پرسپولیس (تهران) ۱۵۳۳ امتیاز ، اول ایران ، دهم آسیا و دویست‌وچهارم جهان
۲- استقلال (تهران) ۱۵۲۸ امتیاز ، دوم ایران ، پانزدهم آسیا و دویست‌وبیستم جهان
۳- تراکتورسازی (تبریز) ۱۵۰۷ امتیاز ، سوم ایران ، هجدهم آسیا و دویست‌و‌چهل‌و‌نهم جهان
۴- ذوب‌آهن (اصفهان) ۱۴۸۰ امتیاز ، چهارم ایران ، بیست‌و‌سوم آسیا و سیصد‌و‌چهارم جهان
۵- سپاهان (اصفهان) ۱۴۰۰ امتیاز ، پنجم ایران ، چهل‌و‌پنجم آسیا و پانصدوبیستم جهان

در رده‌بندی کلی باشگاه‌های جهان در سایت فوتبال دیتابیس باشگاه‌های رئال مادرید با ۲۰۷۰ امتیاز ، یوونتوس با ۲۰۰۳ امتیاز ، بایرن مونیخ با ۲۰۰۱ امتیاز ، بارسلونا با ۱۹۳۶ امتیاز و اتلتیکومادرید با ۱۹۲۲ امتیاز یکم تا پنجم هستند .

در آسیا نیز الاهلی عربستان با ۱۶۱۹ امتیاز ، جئونبوک موتوز کره جنوبی با ۱۶۱۷ امتیاز ، الهلال عربستان با ۱۶۱۳ امتیاز و گوانگژواورگراند چین با ۱۵۹۲ امتیاز ، رده‌های یکم تا پنجم را در اختیار دارند .

نویسنده => سینا

به نام خدا

مهاجم ایرانی روستوف بعد از سوون مین و عمر عبدالرحمان به عنوان بهترین بازیکن قاره کهن در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد .

روزنامه sandals for goal posts اسامی برترین بازیکنان فوتبال آسیا را در سال 2016 اعلام کرد . بر اساس گزارش این روزنامه سرشناس، سوون مین بازیکن کره‌ای که در تاتنهام بازی می‌کند به عنوان بهترین بازیکن قاره آسیا انتخاب شد. بعد از او عمر عبدالرحمان اماراتی بهترین شد و سردار آزمون ستاره ایرانی روستوف روسیه هم در جایگاه سوم قرار گرفت و از نظر این روزنامه به عنوان سومین بازیکن برتر فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد .

آزمون در سال ۲۰۱۶ بازی‌های درخشانی را برای روستوف به نمایش گذاشت و توانست در دیدار برابر اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و همین باعث شد تا در این فهرست نام او وجود داشته باشد . سهم فوتبالیست‌های ایران در این لیست ۹ بازیکن بود که مهمترین آن سردار آزمون ، مهاجم ملی‌پوش کشورمان بود که در رده سوم قرار گرفت .

بازیکنان ایرانی که موفق شدند با عملکرد درخشانشان در فصل گذشته در لیست ۱۰۰ بازیکن برتر آسیا قرار بگیرند به تفکیک رتبه‌هایشان به شرح زیر است :

۱. سردار آزمون(۳)

۲. علیرضا جهانبخش(۲۲)

۳. مهدی طارمی(۳۲)

۴. سعید عزت اللهی(۳۸)

۵. محمد طیبی(۴۴)

۶. علیرضا بیرانوند(۵۶)

۷. رضا قوچان‌نژاد(۷۰)

۸. کریم انصاری فرد(۷۶)

۹. میلاد محمدی(۹۸)

نویسنده => سینا

به نام خدا

سایت AFC ( سایت فوتبال آسیا ) برترین های فوتبال دختران آسیا را در هر منطقه از قاره کهن معرفی کرد و در منطقه غرب آسیا الهام فرهمند ، هافبک تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد .
الهام فرهمند ۲۳ سال دارد و با ۱۱ پاس گل و قابلیت بالای بازی سازی خود گلساز ترین بازیکن لیگ فوتبال بانوان است . او با تیم خود در کورس قهرمانی رقابت های لیگ فوتبال بانوان نیز قرار دارد .
الهام فرهمند همان بازیکنی است که سال گذشته در دیداری که تیمش مقابل شهرداری سیرجان داشت ، موفق شد گلی را به ثمر برساند که در نظر سنجی برنامه نود در میان برترین گل های لیگ فوتبال بانوان و آقایان خوش درخشید .

نویسنده => سینا

به نام خدا

علی دایی درباره قضایای مربوط به مهدی رحمتی نیز گفت : ما وظیفه داریم با طرفداران‌مان عکس بگیریم و شرایط را بسنجیم . این اتفاق در کشور خارجی و با قانون آنها پیش آمده است . مهدی رحمتی مگر می‌تواند بگوید عکس نمی‌گیرم ؟ من اگر بیایم و در محیط بسته عکس بگیرم مشکل دارد ولی عکس گرفتن در جای عمومی با مردم هیچ ایرادی ندارد . گناه من چیست اگر یک نفر خودش را به من نزدیک کرده و با من عکس بگیرد . کسی که عکس را پخش می‌کند مقصر است نه فوتبالیست . ما هم در دوران خودمان از این عکس‌ها گرفته‌ایم . مسئولان باید مشکلات بزرگ را حل کنند .

وی همچنین درباره صحبت‌های شجاعی نیز گفت : امثال من و شجاعی باید دردهای جامعه را بگوییم و این وظیفه ماست که این کار را انجام دهیم . ما در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و حق حرف زدن داریم . من در همین جاهایی و خانواده‌هایی را می شناسم که آدم باورش نمی‌شود که چنین خانواده‌ها و مکان‌هایی وجود دارد . ما باید دنبال راه‌حل باشیم نه اینکه با زور و فشار صورت مساله را پاک کنیم و افراد را ساکت کنیم . در یک کشور خارجی عکسی از مهدی رحمتی گرفته شده ، به کمیته اخلاق و دیگران چه ربطی دارد و نباید در زندگی خصوصی مردم کنکاش کنیم . از مسئولان خواهش می‌کنم مسائلی که موجود است را حل کنند ، نه به خاطر شجاعی و عکس رحمتی این بازیکنان را محروم کنند . هر کسی اعتقاداتی دارد . من زمانی که در آلمان بودم در تبلیغاتی که مغایر با اعتقاداتم بود شرکت نکردم ولی اگر خانم غریبه‌ای بیاید با من عکس بگیرد من مشکلی ندارم چون فکر دیگری نمی‌کنم و ذهنیت دیگری ندارم . مگر اعتقاد فقط به حجاب است ، حجاب تکمیل‌کننده اعتقاد است . نباید بگوییم هر کسی که حجاب دارد از گناهان مبراست . اینجا فوتبال است ، حریم دارد و ما باید حریمش را حفظ کنیم .

سینا : با اینکه خیلی دلم میخواد رحمتی محروم بشه (( چون چند بار که باید محروم میشد ، محرومش نکردند )) ولی در این ضمینه من کاملآ از رحمتی حمایت میکنم .

نویسنده => سینا

به نام خدا

سایت رسمی فیفا در گزارشی به تمجید از عملکرد ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در هشتمین دوره مسابقات فوتسال جام جهانی پرداخت . 

درخشش تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا و کسب رتبه سوم این مسابقات ، تحسین دوباره فیفا را برانگیخت . سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی ، تیم ملی ایران را تحسین کرد . در بخشی از این گزارش آمده است :

ماجراجویی قابل توجه ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا با موفقیت به پایان رسید . شاگردان ناظم‌الشریعه پس از تساوی ۲ - ۲ مقابل پرتغال ، موفق شدند در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهند و به مقام سوم رقابت‌ها دست یابند .

تیم ایران که در ابتدای نیمه دوم با دو گل عقب افتاده بود ، توانست در یک بازی دراماتیک در ضربات پنالتی به پیروزی برسد ، مسابقه‌ای که در آن شش ضربه پنالتی از هر دو تیم ، برای رونمایی از تیم سوم جام جهانی زده شد .

سپهر محمدی ، دروازه‌بان ایران دو پنالتی خوب مهار کرد که هر دو بار ، ملی‌پوشان ایرانی نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و توپ‌های خود را به تور دروازه نرساندند . در نهایت پس از اینکه ضربه ژائو ماتوس راهی به دروازه پیدا نکرد ، مهدی جاوید پنالتی خود را گل کرد و بهترین پایان تیم ملی فوتسال ایران را در جام‌های جهانی تضمین کرد ، پایانی بهتر از جام جهانی سال  ۱۹۹۲ هنگ‌کنگ .

نویسنده => سینا

به نام خدا


تیم های فوتبال آلمان و فنلاند در حالی در ورزشگاه بورسیا پارک در شهر گلادباخ به مصاف هم رفتند که این دیدار دوستانه ، آخرین دیدار باستین شواین اشتایگر (( معروف به شواینی )) با پیراهن ژرمن ها بود .

باستین شواین اشتایگر از سال ۲۰۰۰ و با تیم زیر شانزده ساله های آلمان فوتبالش را آغاز کرد و امشب پس از ۱۶ سال کفش هایش را آویخت . او از سال ۲۰۰۴ به عضویت تیم ملی بزرگسالان آلمان درآمد و پس از انجام ۱۲۰ بازی و به ثمر رساندن ۲۴ گل از بازی های ملی خداحافظی کرد . خداحافظی که صدر اعظم آلمان را نیز به ورزشگاه کشاند تا به صورت حضوری از شواینی تجلیل به عمل آورد .

ترکیب دو تیم در دیدار امشب به شرح زیر بود :

ترکیب آلمان : مارک آندره تراشتگن ، سوله ، موستافی ، کیمیش ، هکتور ، باستین شواین اشتایگر ، مایر ، ماریو گوتسه ، بلعربی ، برانت ، فولاند 

ترکیب فنلاند : رادکی ، اورونین ، رایتالا ، مویساندر ، آرایوری ، لام ، رینگ ، هالستی، لود ، پوژانپالو ، هامالینن

گزارش نیمه اول :

دقیقه ۱۴ : شوت از راه دور مکس میر را دروازبان درازکش در اختیار گرفت .

دقیقه ۳۱ : گوتزه دروازبان فنلاند را جا گذاشت اما پس از آن با سد ۴ نفره مدافعین رو به رو شد و ضربه وی از روی خط دروازه دفع شد .

گزارش نیمه دوم :

دقیقه ۵۵ : گل برای آلمان ; پاس در عرض ماریو گوتسه از سمت راست محوطه جریمه به مکس میر رسید و او نیز در دهانه دروازه به توپ ضربه زد تا گل اول ژرمن ها با ثمر برسد .

دقیقه ۵۶ : شوت از راه دور بلعربی را دروازبان در اختیار گرفت .

* در اواسط نیمه دوم ، جیمی جامپ بدون هیچ مزاحمتی به درون زمین پرید و پس از گرفتن عکس سلفی با شواین اشتایگر از زمین مسابقه خارج شد .

دقیقه ۶۵ : ضربه محکم گوتسه در محوطه شش قدم پس برخورد با مدافعین راهی کرنر شد .

دقیقه ۷۶ : پاس گوتزه به اوزیل در سمت چپ محوطه جریمه با ارسال در عرض وی همراه شد . این ارسال پس از برخورد با مدافع فنلاند به دروازه این تیم رفت و بازی دو بر صفر شد .

دقیقه ۳+۹۰ : فنلاند بالاخره صاحب موقعیت گلزنی شد اما خروج عالی برند لنو دروازه را بسته نگه داشت .

نویسنده => سینا

[ پنج شنبه 11 شهريور 1395برچسب:شواینی,اشتایگر,باستین,اشنایدر,خداحافظی,آلمان,صدراعظم,فوتبال,کاپیتان,فنلاند,, ] [ 15:37 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

یک هکر ایرانی سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری را نابود کرد . این هکر پیام‌هایی در حمایت از بهداد سلیمی و انتقاد از تصمیمات هیات ژوری رقابت او روی صفحه اصلی این سایت نوشته . بهداد سلیمی بامداد چهارشنبه در یک شب عجیب ، از دور رقابت‌های المپیک کنار رفت و به مدال نرسید . این اتفاق باعث عصبانیت شدید هواداران سلیمی شده و آن‌ها هرطور شده اعتراض می‌کنند .

یک هکر ایرانی با هک کردن صفحه اصلی سایت فدراسیون جهانی ، پیام‌هایی درباره بهداد روی صفحه اصلی این سایت نوشته . این هکر با الهام از پیام الکساندر کارلین برای حمید سوریان نوشته : سرت را بالا بگیر مرد

پیام‌های بسیاری از طرف این هکر روی صفحه اصلی سایت فدراسیون جهانی دیده می‌شود .

نویسنده => سینا

به نام خدا

یکی از کارکنان شبکه خبری BBC انگلیس با یک گاف خنده‌دار این شبکه را سوژه شبکه‌های اجتماعی کرد .

این شبکه انگلیسی زبان که مراسم افتتاحیه را مستقیم پوشش می‌داد برای اینکه بینندگان را در جریان لحظه به لحظه اتفاقات قرار دهد ، از روش زیرنویس درلحظه استفاده می‌کرد .

یکی از کارکنان این شبکه به صورت لحظه‌ای توضیحات لازم را روی آنتن می‌فرستاد . این کارمند که به نظر از حجم کارش خسته و احتمالا مشغول چت بوده ، بخشی از گفت‌وگوی خود را به جای زیرنویس روی شبکه فرستاد .

(( There are too many countries . This is ridiculous ))

(( کشورهای زیادی اینجا هستند . مسخره است . ))

شبکه BBC واکنشی به این موضوع نشان نداده اما کاربران شبکه‌های اجتماعی این گاف خنده‌دار را حسابی سوژه کرده‌اند .

نویسنده => سینا

به نام خدا

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، در پی تبلیغ سامانه 3040 در جریان دیدارهای  پرسپولیس و استقلال  در لیگ شانزدهم ، باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب هرگونه همکاری با این سامانه اعلام می کند که سامانه 3090 تنها سامانه هواداری پرسپولیس است که هواداران با عضویت در آن می توانند به تیم محبوب خود کمک کنند . سامانه 3040 هیچ ارتباطی با باشگاه پرسپولیس ندارد و درآمدهای این سامانه به هیچ وجه در اختیار پرسپولیس قرار نمی گیرد و سامانه ای جعلی است .

نویسنده => سینا

به نام خدا

علی دایی، مهاجم اسطوره ای فوتبال ایران از نظر گلهای بین المللی در سطح باشگاهی و ملی پس از رونالدو، مسی، گرد مولر و رائول گونزالس در رده پنجم قرار گرفته است.

در جدولی که با بررسی گلهای ملی بازیکنان و گلهای بین المللی در رده باشگاهی در تورنمنت هایی نظیر لیگ قهرمانان اروپا، جام یوفا، لیبرتادورس و لیگ قهرمانان آسیا تنظیم شده علی دایی با ۱۰۹ گل ملی و ۱۳ گل باشگاهی بالاتر از اسطوره هایی مثل پوشکاش و پله در رده پنجم قرار دارد.

کریستیانو رونالدو با ۹۷ گل باشگاهی و ۶۰ گل ملی در رده اول قرار دارد. لیونل مسی با ۹۰ گل باشگاهی و ۵۵ گل ملی در رده دوم است. گرد مولر (۶۳ گل باشگاهی و ۶۸ گل ملی) و رائول گونزالس (۷۹ گل باشگاهی و ۴۴ گل ملی) در رده های سوم و چهارم جای گرفته اند.

نویسنده => سینا

به نام خدا

گروه تروریستی داعش یک مامور پلیس فرانسه را در خانه‌اش به قتل رساند.

به گزارش سایت نود ، رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ از ابتدای هفته گذشته در فرانسه آغاز شده است. دور اول مرحله گروهی این رقابت‌ها امشب به پایان می‌رسد. دولت فرانسه که سال گذشته درگیر بزرگترین حمله تروریستی در تاریخ این کشور بود، برای این رقابت‌ها، تمهیدات زیادی درنظر گرفته. حدود ۶۰ هزار مامور آموزش دیده مسئولیت برقراری امنیت در این رقابت‌ها را برعهده دارند.

تمام این تمهیدات هم نتوانسته سایه وحشت را از روی سر این رقابت‌ها بردارد. گروه تروریستی داعش قبل از این رقابت‌ها اعلام کرد اروپا باید منتظر حملات بیشتری در ماه مبارک رمضان باشد.

اولین حمله این گروه تروریستی در فرانسه اتفاق افتاد. خبرگزاری فرانس ۲۴ گزارش داده یک مامور پلیس و خانواده‌اش در منطقه "مگناویل" در ۴۵ کیلومتری شمال غربی پاریس به قتل رسیده‌اند. براساس این گزارش، این خانواده در خانه‌شان با ضربات متعدد چاقو کشته شده‌اند. 

یک منبع فرانسوی به خبرگزاری CNN گفته دو مرد که با یک چاقوی قصابی این جنایت هولناک را انجام داده‌اند، تصاویر انجام این جنایت را به صورت زنده در فیسبوک پخش کرده‌اند. CNN همچنین گزارش داده گروه تروریستی داعش رسما انجام این حمله را به عهده گرفته است.

وزیر کشور فرانسه این اتفاق را یک حمله ترویستی اعلام کرد. پلیس پاریس هنوز موفق به شناسایی عاملان این جنایت نشده است.

نویسنده => سینا

به نام خدا

برای امروز 2 خبر مهم دارم . یکی این که امروز تیم ملی والیبال توانست با برد 3-1 برابر تیم لهستان بالاخره پس از 52 سال انتظار به المپیک راه پیدا کند جالب اینکه این اتفاق در زمانی افتاد که تیم ملی همین چند وقت پیش بود که در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی به مقام نخست رسید و توانست پس از چند دهه انتظار , قهرمان آسیا بشود . همه این اتفاقات از زمان جناب آقای مصطفی کارخانه شروع شد و ما این موفقیت را مدیون مربیان و بازیکنان زیادی مانند اسکواچ , ولاسکو , کارخانه , لوزانو , مدنی و ... هستیم . البته نباید فراموش کرد که بپه های تیم ملی در طی این چند سال تلاش بسیار زیادی کردند و امیدوارم بتوانند در المپیک هم یک مقام خوب (( بین یکم تا سوم )) بیاورند تا افتخارات تیم ملی والیبال , چندین برابر شود . 

اما خبر دوم یک خبر بد است . شوربختانه اسطوره بکس جهان , محمد علی کلی پس از 32 سال مبارزه با بیماری پارکینسون در سن 74 سالگی در گذشت در حالی که 5 روز پیش به خاطر تنگی نفس و شرایط بد جسمانی در بیمارستان بستری شده بود . او از کل مسابقات دوران ورزشی خود , که 56 مسابقه بود تنها در 5 مسابقه شکست خورد و این یک رکورد فوق العاده است . امیدوارم که خدایش بیامرزدش .

نویسنده => سینا

به نام خدا

زیدان اولین مربی فرانسوی فاتح لیگ قهرمانان است.

به گزارش وبسایت نود، زین الدین زیدان موفق شد رئال را برای یازدهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا کند. سرمربی فرانسوی رئال که در اواسط فصل هدایت این تیم را به دست گرفت، تبدیل به هفتمین فردی شد که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی، این جام را بالای سر می برد.

زیدان در هفتمین بازی خود به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان اروپا، توانست قهرمانی در این مسابقات معتبر را جشن بگیرد تا اولین مربی فرانسوی شود که این عنوان را بدست می آورد. هموطن او، آرسن ونگر تجربه ۱۷۶ بازی مربیگری در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه اش دارد ولی حتی یک بار هم موفق به کسب جام نشده است.

نویسنده => سینا

[ یک شنبه 9 خرداد 1395برچسب:, ] [ 11:1 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

همسر و دختر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز وارد ایران شدند .

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، پرسپولیس روز جمعه در آخرین دیدار لیگ برتر به مصاف راه آهن می‌رود .

همسر و دختر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز وارد تهران شدند تا با او دیدار کنند .

در زمان حضور برانکو در تیم ملی ایران هم این دو نفر به ایران آمده بودند .

به امید برد صبا , ذوب آهن و پرسپولیس ...

نویسنده => سینا

[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1395برچسب:, ] [ 19:31 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

بازی امروز پرسپولیس و استقلال یکی از مهم ترین بازی های لیگ امسال بود و نقش مهمی در مقدار شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال داست . خوشبختانه این بازی با برد تیم محبوب من (( پرسپولیس )) و با نتیجه خوب و جالب 4 بر 2 به پایان رسید .

این بازی خارج از نتیجه و اهمیت واقعآ بازی قشنگ و جذابی بود و از این دیدگاه یکی از بازی های خاص و کم مانند بود (( دست کم در این دوره از لیگ )) .

در این بازی بر خلاف چند سال گذشته استقلال نشان داد میتونه به دروازه پرسپولیس برسه و تقریبآ هجومی بازی کرد . همان طور که میدانید در چند شهرآورد گذشته استقلال تا دقیقه 15-20 نیمه نخست حمله میکرد و بقیه 70 دقیقه ادامه بازی را 10 نفره دفاع میکرد و تنها با 1 مهاجم به بازی ادامه میداد .

اما در این بازی این طور نبود . خوشبختانه هر دو تیم بازی تقریبآ حجومی را انجام دادند که باعث شد یک بازی پر افت و خیز را شاهد باشیم .

این بازی خدا را شکر , پرسپولیس برد و شانس قهرمانی خود را افزایش داد که انشاالله آن هم رخ خواهد داد و ما قهرمان میشویم .

این بازی 6 دستاورد بزرگ داشت که عبارت اند از :

1- پرهیجان بود و زیبا .

2- هر دو تیم در دقیقه 24 به تشویق و گرامی داشت یاد مرحوم هادی نوروزی پرداختند .

3- شانس قهرمانی پرسپولیس را افزایش داد .

4- در این بازی پرسپولیس 4 گل به استقلال زد و این باعث شد که شعار (( چارتایی ها )) و نماد عدد 4 که تا قبل از این باعت افتخار استقلال بود , تبدلیل به نماد و شعار پرسپولیسی ها شود و مایه ی ننگ استقلالی ها . آنها نتوانستند از نماد خود دفاع کنند و اکنون ما پرسپولیسی ها از این نماد به ضرر خود استقلالی ها استفاده میکنیم .

5- این بازی باعث به وجود آمدن شعاری جدید برای پرسپولیسی ها شد که عبارت است از :

6+4=10

6 ... 4 ... 10 => 10 تایی ها  10 تایی ها  10تایی ها

6- این بازی حتی در شمارش اعداد ریاضی هم به صورت زیر تاثیر گذاشت :

1 - 2 - شهرآورد 74 استقلال 95 - 5 - استقلال 52 - 7 - 8 - 9 - مجموع استقلال های سوراخ

جا دارد در این نوشته را با بیان این بیت شعر به پایان ببرم :

مینویسم خط به خط بر برگ ها **** پرسپولیس محبوب خوب قلب ها

نویسنده => سینا

به نام خدا

همین چند روز پیش بود که علی دایی ، آقای گل جهان و یکی از بهترین بازیکنان ایران و جهان طبق اعلام رسمی سایت تاریخ و آمار فوتبال ، به عنوان هفدهمین بازیکن اسطوره ای جهان فوتبال شناخته شد . با توجه به اینکه امروز ، 14 بهمن ماه تولد این چهره دوست داشتنی و محبوب است ، تصمیم گرفتیم که به عنوان یکی از هواداران ایشان و به عنوان هدیه ای هر چند کوچک ، این 48 اسطوره فوتبال را در جدولی برای شما فراهم آوریم و در انتها پروفایل علی دایی در سایت تاریخ و آمار فوتبال را برای شما ترجمه کنیم .

برای دیدن اصل مطلب (( فهرست 48 بازیکن افسانه ای به زبان انگلیسی )) به آدرس زیر بروید :

https://iffhs.com/dev/legends

برای دیدن پروفایل علی دایی (( به زبان انگلیسی )) و فیلمی کوتاه از علی دایی به آدرس زیر بروید :

https://iffhs.com/dev/legend/ali-daei

برای خواندن ادامه مطلب و دیدن جدول ها و پروفایل علی دایی (( به زبان فارسی )) به ادامه مطلب بروید .

نویسنده => سینا


ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 بهمن 1394برچسب:, ] [ 21:48 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

در حالیکه حرف و حدیث ها درباره پیراهن شماره ۲۴ پرسپولیس زیاد شده بود و حتی برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه با بایگانی شدن پیراهن نوروزی مخالفت کرده بودند، در نهایت امروز پیراهن شماره ۲۴ پرسپولیس بایگانی شد.

به گزارش وب سایت نود، پس از درگذشت ناگهانی هادی نورزی کاپیتان پرسپولیس، این پیشنهاد داده شد که شماره ۲۴ این بازیکن بایگانی شود اما با آن مخالفت شد اما در نهایت باشگاه قبول کرد که پیراهن نوروزی بایگانی شود.

در حاشیه مراسم درگذشت این بازیکن پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این خبر را در گفت و گو با خبرگزاریها تایید کرد و البته علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پیراهن این بازیکن به صورت قاب شده در باشگاه نصب خواهد شد و دیگر کسی آن را نخواهد پوشید.

 

همچنین ویدئوی یکی از گل های زیبای مرحوم هادی نوروزی که به مناسبت هفتمین روز درگذشت وی در وبلاگ قرار داده شده را میتوانید در زیر مشاهده کنید . (( به قول خودش شوت آقا کریمی « کریم باقری » زده بود . ))

ارسالی توسط => سینا

[ سه شنبه 14 مهر 1394برچسب:پرسپولیس,هانی,نوروزی,هادی نوروزی,24,کاپیتان,یادبود,مرحوم,, ] [ 16:53 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

↑ استاد فوناکوشی

 نماد سبک شوتوکان (( هر دو شکل درست است و کاربرد دارد ))

 

شوتوکان به ژاپنی : 松涛館 یکی از مهم‌ترین سبک‌های کاراته است ، که توسط: گیچین فوناکوشی (۱۹۵۷-۱۸۶۸) (( که به عنوان پدر کاراته جهان شناخته می‌شود )) بنیان گذاری شد.

شوتو لقب فوناکوشی ((شوتو به معنی کاج‌های لرزان است و چون خانهٔ فوناکوشی در جنگل کاج بود چنین نامی بر او نهادند)) و کان به معنای خانه یا مکتب است. علاوه بر آن شوتوکان متعلق به سیستم شوری ته در کاراته‌است.

در سال ۱۹۴۸ اجرای هنرهای رزمی آزاد شد و دو تن از شاگردان قبلی دوجوی شوتوکان به نام های ماساتوشی ناکایاما و ایسائو اُباتا سازمان جدیدی را به نام انجمن کاراته ژاپن (JKA)بعنوان اولین تشکیلات رسمی کاراته در جهان بنیان نهادند. دوباره کاراته ترویج شد و در میان ارتش و دانشگاه‌ها و مدارس محبوب گردید.کاراتهٔ شوتوکان با برنامه‌ریزی‌های استاد ناکایاما می‌رفت تا در سطح بین‌المللی مطرح شود، انجمن کاراته ژاپن با تربیت مدرس و اعزام آنها به چهارگوشهٔ دنیا شروع به تبلیغ کاراته فوناکوشی یا همان شوتوکان نمود و این امر باعث خشنودی فوناکوشی نیز بود.

شوتوکان توسط ماساتوشی ناکایاما (۱۹۱۳ - ۱۹۸۷) دان ۹ (پس از مرگ دان ۱۰) به صورت امروزی تر و علمی تر به جهانیان معرفی شده که به کمک نیروهای فیزیکی کارهایی که به نظر خیلی‌ها سخت یا غیرممکن می‌نمایند را ممکن می‌کند. در این روش توجه خاصی به نیرو و سرعت ورود آن و گرانیگاه نیرو می‌شود. پس از استاد ناکایاما دو تن از شاگردان ارشد وی استاد هیروکازو کانازاوا دان ۱۰ که اولین قهرمان مسابقات رسمی جهانی کاراته بود اقدام به تاسیس شوتوکان کاراته بین‌المللی (SKI) و استاد مرحوم هیده تاکا نی شی یاما دان ۱۰ نیز فدراسیون جهانی کاراته سنتی (ITKF)را که رقیب اصلی فدراسیون جهانی کاراته (WKF)بشمار می‌رود را در آمریکا تاسیس نمود و کاراته را درآمریکا پایه گذاری نمود . در حال حاضر علاوه بر این تشکیلات بعدها فدراسیون جهانی شوتوکان کاراته (WSKF) توسط استاد کاسویاو فدراسیون جهانی کاراته نومیچی(KWF) توسط استاد میکیو یاهارا دان ۹ و فدراسیون (JKS) توسط مرحوم استاد آسائی و متعاقباً استاد ماساوا کاگاوادان ۸ بهمراه سایر اساتید در سبک شوتوکان تاسیس و فعالیت نمودند. سبک شوتوکان از نخستین و اصیلترین سبک های کاراته در ژاپن و جهان و از سبک فعال کاراته در سطح ایران است .

ارسالی توسط => سینا

[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:, ] [ 19:17 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

من بسیار خرسند خوشحالم که بازیگر مورد علاقه من (( 이영애 / لی یونگ ئه / Lee Young-Ae )) در تاریخ 28 شهریور 1393 مشعل بازی های آسیایی را در اینچئون کره جنوبی روشن کرد و این بازی ها رسمآ به دست وی آغاز شد .

من به نوبه خودم و به عنوان یکی از طرفداران سرسخت خانم لی یونگ ئه , این رخداد زیبا را به وی تبریک میگویم و امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشند .

ارسالی توسط  => سینا

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 1:15 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

س از ضایعه دردناک از دست دادن حسین معدنی، پرافتخارترین مربی ایرانی تیم ملی والیبال ایران، مربیان بزرگ والیبال دنیا از جمله خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان و سرمربی حال حاضر تیم ملی آرژانتین در پیامی به محمدرضا داورزنی این مصیبت وارده را تسلیت گفت که متن نامه وی به شرح زیر است:

آقای رئیس

سلام

خبر غمناک فوت آقای معدنی را شنیدم. به همسر آن مرحوم، خانواده او و خانواده والیبال ایران تسلیت می‌گویم. من با او کار کردم و کمک‌های زیادی را از او گرفتم. او به عنوان مربی با تیم من کار کرد و بسیار موفّق هم ظاهر شد. او علاوه بر مربی خوب انسان خوبی نیز بود. من با همسرم دو بار در منزل او به مهمانی دعوت شدم و به ما خیلی خوش گذشت.

من بسیار ناراحتم و می‌توانم درک کنم که بازیکنان و پرسنل فدراسیون چقدر از غم وارده متاثر شدند. دوست داشتم که در تهران حضور یابم و در کنار شما برای "حسین" اشک بریزم، اما همانطور که می‌دانید نمی‌توانم در این شرایط تیم را ترک کنم. قلبم آنجا با همه شماست و روبرتو (همسرم) هم چنین احساسی دارد.

خولیو ولاسکو

دوست همیشگی شما

همچنین فدراسیون جهانی والیبال، فدراسیون‌های والیبال دیگر کشورها از جمله آمریکا و استرالیا، زوران گائیچ و لورنزو برناردی در پیام‌های جداگانه در گذشت حسین معدنی را به خانواده وی و جامعه والیبال ایران تسلیت گفتند .

همچنین ما نیز چون سایر مردم ورزشکار و ورزش دوستان ایران , این رخداد سراسر دردناک و غم آور را به همه ورزشکاران و ورزش دوستان ایران و جهان و همچنین خانواده معدنی و خانواده بزرگ والیبال ایران , تسلیت میگوییم .

ارسالی توسط => سینا

[ چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:, ] [ 1:54 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

اینم تقدیم به همه اونایی که دلشون میخواست بازی آلمان و آرژانتین رو آلمان ببره و قهرمان بشه

Danke Jungs = بچه ها متشکریم

 

ارسالی توسط => سینا

[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ] [ 14:47 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

 

گروهي از ايرانيان در انتقاد به ميزباني قطر براي جام جهاني 2022  امضا گردآوري مي‌كنند.
در پي اين اعتراض، نامه‌اي به مسوولان و هموندان «فیفا»، پشتیبانان مالی «فيفا» و فوتبال‌دوستان حق‌طلب در سراسر جهان نوشته شده و در آن از گزينش قطر به عنوان ميزبان جام جهاني 2022 انتقاد شده است.

اين نامه به زبان‌هاي فارسي، انگليسي، آلماني و فرانسوي نگاشته شده و برپاكنندگان آن انتظار دارند، صد ميليون امضا در اين‌باره گردآوري شود.

اگر شما هم مي‌خواهيد در اين اعتراض شركت كنيد، بايد به اين نشاني برويد.
براي امضا كردن به نام، سن و نشاني رايانامه‌ي شما نياز است و هيچ‌يك از اطلاعات شخصي شما براي ديگران نمايش داده نخواهد شد.


متن كامل اين نامه را به زبان فارسی در زير مي‌خوانيد :
به نام‌خدا
مسوولان و اعضای گرامی فیفا
پشتیبانان و اسپانسرهای مالی ارجمند فیفا
فوتبال‌دوستان محترم و حق‌طلب در سراسر جهان
همه‌ی ما می‌دانیم که کشور قطر با رشوه، میزبانی جام جهانی 2022 را به‌دست آورده است. ما امضاکنندگان این متن به این گزینش فیفا اعتراض داریم و درخواست داریم تا دیر نشده است این میزبانی از کشور قطر گرفته شود و به کشور دیگری داده شود تا دامن ورزش فوتبال به فریب و فساد آلوده نشود.

ارسالی توسط => سینا

[ چهار شنبه 11 تير 1398برچسب:, ] [ 15:26 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

چه خوش گفت فردوسی پور درنود ######  که قرمز به آبی برنده شود

        میازار اس اس که کیسه کش است ######  که دل دارد و بر همینش خوشست

چو شش تا بخوردست از روزگار  ######  دگر آبیان را نماندست قرار

     تو کز محنت دسته سه بی غمی ######  سرافراز و سرخی، بخندا همی

      توانا بود هرکه قرمز بود ######  زشیشتا دل شیر غران بود

ارسالی توسط => سینا

[ پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, ] [ 19:15 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

رونالدینیو
شناسنامه
نام کامل رونالدو ده آسیس موریرا
زادروز ۲۱ مارس ۱۹۸۰ ‏(۳۴ سال)
زادگاه پورتو الگره، برزیل
قد 1.83 متر
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی اتلتیکو مینیرو
شمارهٔ پیراهن 10
پُست هافبک هجومی و فوروارد
باشگاه‌های جوانان
۱۹۸۷–۱۹۹۸ گرمیو
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۱۹۹۸–۲۰۰۱
۲۰۰۱–۲۰۰۳
۲۰۰۳–۲۰۰۸
۲۰۰۸–۲۰۱۰
۲۰۱۱–۲۰۱۲
۲۰۱۲-
گرمیو
پاری سن ژرمن
بارسلونا
آ.ث. میلان
فلامینگو
اتلتیکو مینیرو
۵۲ (۲۱)
۵۵ (۱۷)
۱۴۵ (۷۰)
۷۶ (۲۰)
۳۳ (۱۵)
۳۴ (۱۰)
تیم ملی
۱۹۹۹– برزیل ۹۴ (۳۳)

ارسالی توسط => سینا

[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 1:36 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

تیم فوتبال پرسپولیس در جدول ترین‌های لیگ برتر، بهترین تیم این رقابت‌ها شد.
پرونده سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با قهرمانی فولاد خوزستان برای دومین‌ بار بسته شد. هرچند که شاگردان فرکی به واقع بیشترین استحقاق را برای کسب این عنوان داشتند اما نباید به سادگی از ارزش‌های تیمی مانند نفت تهران که با بازیکنان غیرمطرح و مربی جوانی چون گل‌محمدی توانست تا روز آخر همچنان خود را به عنوان یک تیم مدعی در بین بالانشینان جدول نگه دارد، گذشت. این تیم سرانجام سهمیه آسیا در مرحله پلی‌آف را به دست آورد تا حداقل نفتی‌ها از این لحاظ به کامیابی برسند.

در این بین پرسپولیس هم با وجود مشکلات عدیده مالی نایب قهرمان شد و پس از سه سال دوباره سهمیه آسیا را به دست آورد.

در زیر قصد داریم طبق روال هرساله در پایان رقابت‌های لیگ برتر، ترین‌های این رقابت‌ها را معرفی کرده تا در نهایت بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در فصل سیزدهم به این شکل نیز مشخص شوند:

پرامتیازترین تیم:

فولاد با 57 امتیاز

کم امتیاز‌ترین تیم:

مس با 22 امتیاز

بیشترین برد:

فولاد و پرسپولیس با 16 برد

کمترین برد:

مس با یک برد

بیشترین تساوی:

مس با 19 تساوی

کمترین تساوی:

ملوان با 6 تساوی

بیشترین شکست:

داماش، فجرسپاسی، ذوب‌آهن، استقلال خوزستان، راه‌آهن و صبا با 13 شکست

کمترین شکست:

سپاهان با 4 شکست

بیشترین گل زده:

ملوان با 40 گل زده

کمترین گل زده:

فجرسپاسی با 20 گل زده

بیشترین گل خورده:

داماش با 40 گل خورده

کمترین گل خورده:

پرسپولیس با 15 گل خورده

بهترین تفاضل گل:

پرسپولیس با 19+

بدترین تفاضل گل:

مس با 15-

پرگل‌ترین هفته لیگ برتر:

هفته چهاردهم با 25 گل

کم گل‌ترین هفته لیگ برتر:

هفته بیست و پنجم با 6 گل

آقای گل:

کریم انصاری‌فرد با 14 گل

قاطعانه‌ترین برد:

پرسپولیس 6 مس کرمان صفر

تعداد تمام گل‌های برتر:

493 گل

میانگین گل در هر هفته:

16،43 گل

میانگین گل در هر بازی:

2،05 گل

بیشترین تغییرات مربیگری:

مس کرمان و ذوب‌آهن

بهترین تیم لیگ سیزدهم:

پرسپولیس با 3 عنوان بهترین

بدترین تیم لیگ سیزدهم:

مس کرمان با 3 عنوان بدترین

در پایان این فصل از رقابت‌ها عنوان بهترین خط دفاعی لیگ به پرسپولیس رسید و ملوان عنوان زهردارترین خط حمله را به خود اختصاص داد.

ارسالی توسط => سینا

[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:46 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

علی دایی: از تمام تیم‌هایی که جوانمردانه بازی کردند تشکر می‌کنم / خوشحالم با این مقام دل هواداران را شاد کردیم/ قهرمان واقعی بازیکنان پرسپولیس هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران من را ببخشند و دست تک تک آنها را می‌بوسم اما خوشحالم حداقل با این مقام دل هواداران را به‌طور نسبی شاد کردیم. 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ علی دایی در نشست خبری پس از مسابقه با استقلال خوزستان و نایب قهرمانی پرسپولیس گفت: فوتبال خوبی ارائه دادیم و هر دو تیم خوب بازی کردند و خدا را شاکرم که پرسپولیس به هدفش رسید. جا دارد از تمام تیم‌هایی که جوانمردانه بازی کردند تشکر کنم. به آقای فرکی استاد خودم و همه مردم خوزستان تبریک می‌گویم که توانستند قهرمان لیگ شوند و برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت دارم. متأسفانه ما نتوانستیم قهرمان شویم چون بحران مدیریتی، مصاحبه‌های آنچنانی و شرایط خاصی که برای تیم بوجود آمد عملا تیم را از قهرمانی دور کرد اما خوشحالم حداقل با این مقام دل هواداران را به‌طور نسبی شاد کردیم. 

وی ادامه داد: برخی می‌خواستند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند. دلیل اصلی این همه حواشی که برای پرسپولیس بوجود آمد فقط به خاطر کوبیدن علی دایی بود. خدا را شکر می‌کنم که بچه‌های تیم با شایستگی توانستند حقانیت خود را به اثبات برسانند. این فصل بدترین و پرتنش‌ترین سال ورزشی‌ام را پشت سرگذاشتم و تجربه کردم. شرایط بسیار سخت بود که آخرین آن هم لیست معروفی بود که به کذب منتشر شد.

دایی تاکید کرد: خدا به ما کمک کرد که تیممان به حاشیه کشیده نشد. بچه‌هایمان خیلی مرد بودند که توانستند حداقل به نایب‌ قهرمانی دست پیدا کنند. شرایط آنقدر سخت بود که آخرین آن همان لیستی بود که اعلام شد اما خدا کمک کرد که تیم به حاشیه کشیده نشود.  به نظر من بازیکنان پرسپولیس قهرمان واقعی لیگ هستند.

دایی در خصوص آینده خود در پرسپولیس گفت: قرارداد من 3 ساله است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.  ما به بازیکنان جوان اعتماد کردیم و آنها پاسخ مثبت دادند. باید به این بازیکنان فرصت بیشتری داده شود. از همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم که قهرمان نشدیم. اما همه می‌دانند چرا این اتفاق رخ نداد. امیدوارم هواداران من را ببخشند و دست تک تک آنها را می‌بوسم آنها قبول کنند قهرمانی را از ما گرفتند.

وی تاکید کرد: از همه خواهش می‌کنم که پرسپولیس را حمایت کنند و اگر من را دوست ندارند، من می‌روم ولی لطفا به پرسپولیس آسیب نرسانید.

سرمربی پرسپولیس درخصوص هزینه های این فصل پرسپولیس افزود: پرسپولیس در این فصل نسبت به فصل گذشته 70 درصد کمتر هزینه کرد. ما اردوی خارجی نداشتیم و حتی اردوهای داخلی هم که در ابتدای فصل برگزار کردیم به خصوص اردوی اردبیل هنوز هزینه‌هایش پرداخت نشده است.

دایی در پایان گفت:‌ کیفیت مسابقات لیگ برتر و تیم‌ها به هم نزدیک بود و وقتی قهرمانی لیگ این چنین مشخص می‌شود مسلما لیگ خوبی داشتیم اما می‌توانیم این لیگ را با یک برنامه‌ریزی مدون یک ساله و با یک تقویم ورزشی خوب بهتر از این برگزار کنیم.

ارسالی توسط => سینا

[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:17 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

کمیته فرهنگی انجمن شوتوکان wskf استان اصفهان در اقدامی جالب و بی نظیر در نظر دارد اولین نشریه تخصصی کاراته را به صورت فصل نامه به جامعه کاراته وعموم ورزش دوستان و ورزش کاران تقدیم نما ید.

در مصاحبه اختصاصی با آقای جواد محمدی مدیر مسئول نشریه ایشان هدف از نشر این فصل نامه را شناساندن فرهنگ کاراته به جامعه دانست .

وی افزود برای انتخاب نام برای این نشریه به جمع بندی نهایی نرسیده و در تلاشیم تا نامی پر محتوا و مرتبط با کاراته را برگزینیم
ایشان در پاسخ به این سوال که همکارانتان صرفا کاراته کار هستند! گفت : در نشست با افراد خبره در زمینه خبر و مطبوعات به این نتیجه رسیده ایم که با فراخوان در میان کاراته کاران استعدادها یی در این زمینه را شناسایی و همکاری خود را به صورت تخصصی گسترش دهیم .
در همین راستا آقای مجید نظارتی زاده که سابقه خبر نگاری و کار با مطبوعات رادارد را به عنوان سر دبیر نشریه و کلیه کاراته کاران را به عنوان خبر نگار و عکاس افتخاری برگزیدیم .
در پایان جمله را برای انتشار در این فصل نامه بیان نمود و از عزیزان کاراته کار خواست تا جمله زیر را کامل نموده و به رایانامه JM.KARATE2@GMAIL.COM ارسال نمایند .
از کاراته یاد گرفتم که ..........

ارسالی توسط => سینا

[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ] [ 12:33 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

[تصویر: bmsga2vl3p81zdmogu0.gif]

پرسپولیسی ها اینو لایک و باز نشر کنن .

چون تا اونجایی که جا داره حال استقلالی ها رو میاره سر جاش ...

ارسالی توسط => سینا

[ شنبه 1 تير 1398برچسب:, ] [ 17:3 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

برد غرور آفرین تیم ملی ایران را به تمام ایرانیان سراسر جهان تبریک میگیم . ان شا الله در جام جهانی هم موفق ظاهر بشیم.

ارسالی توسط => سینا و تینا

[ سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, ] [ 18:34 ] [ سینا و تینا ]

 

                             به نام خدا

ـ ۸ دقیقه و ۱۷ ثانیه طول می کشد تا نور خورشید به زمین برسد.

ـ ظروف پلاستیکی تقریباً ۵۰۰۰۰سال در برابر تجزیه مقاومند.

ـ تنها قسمتی از بدن که خون ندارد قرنیه چشم است.

ـ شترمرغ در ۳ دقیقه ۹۵ لیتر آب می خورد.

ـ حس بویایی مورچه با حس بویایی سگ برابری می کند.

ـ کرم های ابریشم در ۵۶ روز ۸۶ برابر خود غذا می خورند.

ـ در یک سانتی متری پوست شما ۱۲ متر عصب و ۴ متر رگ و مویرگ است.

ـ شدیدترین نعره ها متعلق به وال ها است که برابر با صدای موتور جت است.

ـ دلفین ها همانند گرگ ها هنگان خواب چشم هایشان را باز می گذارند.

ـ بیشتر سردردهای معمولی از کم نوشیدن آب است.

ـ انسان امروزی به طور متوسط ۶ سال از عمر خود را تلویزیون نگاه می کند و ۶ سال را صرف غذا خوردن می کند و یک سوم را می خوابد.

ـ موش دو پای آفریقایی از میدان دید ۳۶۰ درجه برخوردار است.

ـ مغز انسان تنها ۲ درصد از وزن انسان را تشکیل می دهد ولی ۲۵ درصد اکسیژن دریافتی بدن را به تنهایی مصرف می کند.

- سرعت عطسه یك انسان برابر است با 160 كیلومتر در ساعت

- چشم انسان معادل یك دوربین 135 مگا پیكسل عمل می كند !

- 90% سم مار از پروتئین تشكیل شده است !

- مغز در هنگام خواب فعال تر از وقتی است كه تلویزیون می بینید !

- جوانان هندی شادترین و ژاپنی ها افسرده ترین های جهان هستند !

- قوه چشایی پروانه در پاهای آن قرار داده شده است

                    ارسالی توسط => تینا

 

[ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, ] [ 1:19 ] [ سینا و تینا ]

                                 به نام خدا

بر اساس متن گفته سایت رسمی شوتوکان کاراته اصفهان مادر جناب آقای علمشیری ریئس سبک به رحمت ایزدی شتافت.

من نیز به عنوان شاگرد ایشان بر خود دانستم که این سوگ را بر ایشان و خانواده محترمشان تسلیت بگویم.

همچنین از تمامی شما عزیزان خواننده این مطلب درخواست میکنم که فاتحه ای برای آن مرحوم ختم کنید.

با تشکر فراوان

                        ارسالی توسط => سینا

[ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, ] [ 21:46 ] [ سینا و تینا ]

                              به نام خدا

 

تیم فوتبال پرسپولیس در تمام ادوار مسابقات فوتبال توانسته در 18 بازی به پیروزی با بیش از 5 گل دست یابد.
سرخپوشان پرسپولیس که در همه ادوار لیگ ایران حاضر بوده‌اند، در 18 بازی خود با اختلاف بیش از 5 گل مقابل حریفان به پیروزی رسیده‌اند.

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در تاریخ لیگ مقابل شاهین بوشهر در فصل 73 و با نتیجه 10-یک بوده است که این نتیجه در تاریخ فوتبال ایران یک رکورد است و هنور هیچ تیمی در یک بازی لیگ موفق به دو رقمی کردن گل های خود نشده است.

این برای پنجمین بار بود که پرسپولیس در لیگ با نتیجه 6- صفر پیروز می شد. همچنین برد 6 گله مقابل پیکان سومین برد قاطع سرخپوشان در تاریخ لیگ برتر نیز محسوب می شود. دو برد قبلی با نتایج 8-2 و 6- صفر مقابل پگاه گیلان در فصل 82 و 83 رقم خورده است. فهرست همه بردهای با اختلاف بیش از 5 گل پرسپولیس در تاریخ لیگ به شرح زیر است:

لطفآ برای خواندن دامه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید.

منبع : سایت رسمی برنامه نود : www.90tv.ir

                      ارسالی توسط => سینا

 

 


ادامه مطلب
[ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ] [ 16:6 ] [ سینا و تینا ]

                           به نام خدا

 

فیلا با سیاست تقسیم مدال , مانع از موفقیت نماینده سرفراز کشتی ایران شد.

سعید عبدولی , فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان و یکی از بخت های مسلم مدال طلا , با ناداوری از راهیابی به فینال المپیک باز ماند تا بار دیگر چهره شیطانی ورزش نمایان شود.

فدراسیون بین اللملی کشتی (( فیلا )) یعنی مرکز مدیریت این ورزش وجایی که بدلیل سوء مدیریت و ضعف دیپلماسی , ما در آن نقشی نداریم همچون برخی فدراسیون های دیگر سیاست تقسیم مدال طلا به خاطر افزایش انگیزه میان کشور های مختلف را در پیش گرفته.سیاستی که در سال های گذشته بار ها نمایان شده است.این ترکش این سیاست ظالمانه به تن کشتی فرنگی ایران خورد جایی که به دلیل سب دو مدال طلا توسط سوریان و نوروزی , عرصه را برای درخشش آماده ترین و بهترین و قدرتمند ترین کشتی گیر کاروان المپیک ایران (( سعید عبدولی )) تنگ کرد.عبدولی پس از آنکه کشتی گیر ترک را پشت سر گذاشت در دور دوم و در مصاف با حریف فرانسوی قربانی ناداوری شد . طوری که در وقت اول مبارزه و در حالی که در خاک هیچ خطای فنی مرتکب نشد داوربه راحتی 2 امتیاز به حریف فرانسوی و عبدولی را در این وقت بازنده اعلام کرد . اما در وقت دوم هم وقتی عبدولی بدون خطا و بدون استفاده از پا توانست حریف خود را با فن بار انداز بتاباند داور از دادن امتیاز به وی امتنا کرد تا به راحتی سر قهرامان مسابقات جهانی سال 2011 بریده شود.پس از این اتفاق اشک های عبدولی و فریاد اعتراض تماشاگران ایرانی و انگلیسی حاظر در سالن اکسل در نوع خود بود .

کاریکاتوری از سایت www.funmehr.com

از همان ابتدا با انتخاب داور بلاروسی شکست قهرمان حتمی بود.

لطفآ برای حمایت از سعید عبدولی در بخش نظرات همین مطلب جمله را به وی هدیه کنید.

 

                 ارسالی توسط => سینا

[ جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:9 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

1- آیا میدانید که شیر ها هر 3 یا 4 روز غذا میخورند ؟

2- آیا میدانید که همه سیاره های منظومه شمسی در مشتری جا میشوند ؟

3- آیا میدانید که گربه ها با استفاده از سیبیلشان فواصل را تشخیس میدهند ؟

4- آیا میدانید که اسب ها ایستاده میخوابند ؟

5- آیا میدانید که بالا ترین سرعت یوزپلنگ 114 کیلومتر بر ساعت است ؟

6- آیا میدانید که حساس ترین انگشت انسان انگشت اشاره است ؟

7- آیا میدانید که قایق دریانوردی در مصر ساخته شد ؟

8- آیا میدانید که در آفریقا تعداد آدم هایی که با حمله کروکدیل کشته میشوند بیشتر از حمله شیرها است ؟          

                               

ارسالی توسط => سینا

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

10 نوشته برتر